Islam Dini. Dikuasakan oleh Blogger.
RSS

4 Mac 2011

Alhamdulillah..andai aku PilihanMu..^_^

23 Januari - 28 Februari 2011


Ana keliru..masuk ke x pertandingan hafazan ( 24 Mac )...Istikarah sudah ana kerjakan...hajat sudah ana bahaskan di hadapan Allah namun masih blom dtg lagi "petunjuk" tu~ hmmmm...
----------------------------------------------------------------------------------


1 Mac 2011


Assalamualaikum...boleh saya jumpa dengan Nurhafiza?? *** Allah!!! ***
S....A...Y....A.....cikguuuuuu.(rasa nak jatuh jatung nih...) ~ Awk bakal hafizah skolah kan? ****!!!!!!***
betul ke nih?? tulis nama awk kat cni dan sila serta kan skali no IC awk...
Bismillahirahmanirahim...(..andai aku PilihanMu,  andai ini yang terbaik untukku dan agamaku ..padaMu Aku berserah ya Allah )


Nama pelajar : Nurhafiza Bt......
No ic : 94....13.....


Alhamdulillah..kini ana yakin..ana yakin ana dapat menghafaz ayat suci Al-Quran pada hari tu nanti..InsyaAllah..
" Ya Rabb, kesusahan itu boleh menjadi mudah dengan keizinanMu Ya Allah..bantulah aku dalam menegakkan kalimah suciMu, menghayati dan mengamalkannya ya Allah.."


*** ( SYukurr Mode On ) _ ( Exammmm MODE ON ) ***

Tiada ulasan:

Catat Ulasan